Eerste stappen - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Arjan Drenth - WaarBenJij.nu Eerste stappen - Reisverslag uit Musselkanaal, Nederland van Arjan Drenth - WaarBenJij.nu

Eerste stappen

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

22 Juni 2016 | Nederland, Musselkanaal

Na de sollicitatieprocedure aangenomen bij Teleperformance. Het callcenter dat onder andere een deel vam de klantenservice van Bol.com doet. Op dit blog hoop ik jullie op de hoogte te houden van het één en ander in Portugal!
Voor nu is het veel regelen en afscheid nemen....zaterdag zal ik de reis wagen naar Lissabon!

Tot snel!!!

• 22 Juni 2016 - 21:03

Trynie:

Arjan wij vinden het knap wat je doet net als je broer,petje af.
    En wij wensen jou heel veel succes in portugal,en dat je daar vast werk mag houden.
    Arjan toi toi toi we blijven toch nog wat op de hoogte van jouw op de facebook net als jouw grote broer Johan.Die heeft ook ver geschopt en een durf maar jij ook tuurlijk dat verwachten wij wel.
    Voor zaterdag een hele goede reis en we horen van mekaar.
    Groetjes Wim en trynie.

De vlucht

22 Juni 2016

Eerste stappen
Arjan

Vertrekt in Juli 2016 naar Lissabon om te gaan werken voor Teleperformance, een groot callcenter....ik zal gaan werken voor de klantenservice van Bol.com

Actief sinds 22 Juni 2016
Totaal aantal bezoekers 2070